Дочірні структури китайської судноплавної компанії COSCO було додано до списку організацій, які, на думку Міністерства оборони США, мають зв’язки з Народно-визвольною армією КНР.

Як пише ЦТС, про це повідомляє Splash.

Зазначається, що, хоча перебування в чорному списку Пентагону не тягне за собою конкретних санкцій, це перешкоджає американським фірмам мати справу з компаніями, які Вашингтон розглядає як військові організації.

У заяві COSCO сказано, що дочірні компанії, виділені Пентагоном, не є китайськими військовими компаніями, і транспортний гігант зі штаб-квартирою в Пекіні зараз спілкується з відповідними сторонами в США, щоб "прояснити факти".

"Проти COSCO та інших фірм, зазначених у списку, не оголошено жодних санкцій, хоча є потенціал для "самосанкцій" з боку гравців ринку через страх порушити політику США", - відзначили у вчорашньому листі до клієнтів аналітики з питань судноплавства інвестиційного банку Jefferies.

Також у чорному списку Пентагону перебувають Китайська державна суднобудівна корпорація (CSSC), провідний суднобудівник країни, і Китайська національна офшорна нафтова корпорація (CNOOC), провідний офшорний розвідник Китаю. Інші компанії, пов’язані з перевезеннями, які Пентагон вважає військовими, включають China International Marine Containers (CIMC), провідного світового виробника контейнерів, China Communications Construction Group, великого будівельника портів по всьому світу, і Sinotrans & CSC Holdings, одну з провідних компаній Китаю з морських і річкових вантажних перевезень.

Раніше ЦТС вже писав, що Китай вклав значні кошти в нарощення спроможності своїх ВМС щодо перевезень військової техніки і десанту. Однак цього все ще замало для будь-якої значної десантної операції. Тому для цих цілей в КНР використовують цивільні судна, закладаючи конструктивну можливість транспортування військових вантажів ще на етапі будівництва комерційних суден.

Читайте також Китай заходить з моря: Чому в ЄС стурбовані портовими інвестиціями Піднебесної