Найбільше приватне суднобудівне підприємство Китаю Rongsheng Heavy Industry після десяти років простою відновить роботу у 2025 році.
Про це пише ЦТС з посиланням на Xinde Marine News.
Церемонія відкриття виробництва під новою назвою Jiangsu New Rongsheng Heavy Industry запланована на січень.
Верф уже отримала кілька суднобудівних контрактів. Зокрема, великих домовленостей досягнуто зі швейцарським лінійним перевізником MSC, який замовив будівництво восьми двопаливних контейнеровозів на зрідженому природному газі (ЗПГ) місткістю 11,5 тис. TEU.
Крім того, грецький судновласник Capital Maritime розмістив замовлення на два балкери типорозміру Newcastlemax дедвейтом 210 тис. грн. тонн.
За попередніми оцінками, вартість цих замовлень може перевищити 1,4 млрд доларів, хоча нова компанія готова запропонувати першим замовникам деякі знижки через поточну обстановку на суднобудівному ринку.
Суднобудівне підприємство Rongsheng Heavy Industry на початку 2010-х років зіткнулося з важкою борговою кризою, що призвело до його виходу з ринку.
До припинення діяльності, з 2008 року до 2017 року, компанія передала в експлуатацію 94 судна, у тому числі 16 суховантажів типу Valemax для судновласника Vale.
Попит на нові судна створив сприятливе середовище для відродження Rongsheng у травні 2024 року.
Компанія займатиметься суднобудуванням, судноремонтом, самостійним проектуванням суден та операціями в портах.