Hapag-Lloyd встановлює вітрові екрани на свої контейнеровози, які будуються в Південній Кореї та Китаї.

Як пише ЦТС, про це повідомляє Splash із посиланням на дані Alphaliner.

"Alphaliner розмістив зображення контейнеровозу Megamax, що будується в Південній Кореї, з великим вітровим дефлектром. Контейнеровози, які будуються на китайських верфях, також будуть обладнані вітрозахисним екраном", - пише видання, зазначаючи, що вперше "вітрове скло" випробувала контейнерна лінія Norasia (пізніше її придбала чилійська судноплавна компанія CSAV, яка, у свою чергу, була поглинена Hapag- Lloyd) на контейнеровозах меншого розміру та побудованих 20 років тому.

Зазначимо, шість років тому з технологією, яка має покращити аеродинаміку судна, знизивши при цьому витрату палива та скоротивши викиди, почала експериментувати японська MOL, потім її на озброєння взяли ONE та CMA CGM.

Наразі ONE масово обладнає вітровими дефлекторами свої нові судна. Так, у січні 2023 року японський перевізник замовив будівництво 12 контейнеровозів місткістю 13 тис. TEU на метанолі та з установкою вітрового скла.

Також у лютому 2023 року MSC випробувала вітровий дефлектор на контейнеровозі MSC Sydney VI.