MSC останньою з найбільших контейнерних ліній проводить випробування на своєму контейнеровозі технології "вітрового скла".

Про це пише ЦТС з посиланням на Splash.

У MSC розраховують, що вітровий дефлектор зменшить витрату палива.

Обладнання встановлено на контейнеровозі - MSC Sydney VI. Судно побудовано у 1999 році, його місткість становить 5,6 тис. TEU.

Вперше "вітрове скло" випробувала контейнерна лінія Norasia (пізніше її придбала чилійська судноплавна компанія CSAV, яка, у свою чергу, була поглинена Hapag-Lloyd) на контейнеровозах меншого розміру і побудованих 20 років тому.

П'ять років тому з цією технологією почала експериментувати японська MOL, потім її взяли на озброєння ONE і CMA CGM.

Зазначимо, що ONE масово встановлює вітрові дефлектори на свої новозбудовані судна. Так, у січні цього року японський перевізник замовив будівництво 12 контейнеровозів місткістю 13 тис. TEU на метанолі та з установкою "вітрового скла".