У Єгипті завершився великий проект зі збільшення глибин акваторії порту Айн-Сохна. Як повідомив підрядник проекту, компанія Van Oord, днопоглиблювальні роботи були виконані на території двох нових ділянок портової акваторії, пише ЦТС.

Проект здійснювався в рамках програми розширення порту для покращення та розвитку економічної зони Суецького каналу та його можливостей як міжнародної судноплавної артерії.

Генеральна дирекція вільної економічної зони Суецького каналу (SCZONE) та міністерство транспорту Єгипту уклали з підрядником морських інженерних проектів Van Oord контракт на поглиблення дна для формування двох ділянок акваторії. Обсяг видобутого ґрунту становив приблизно 21 млн куб. м.

Враховуючи щільність підводного ґрунту, Van Oord задіяла свій самохідний cвайно-папільонажний фрезерний земснаряд Artemis та самовідвізний трюмний рефулерний землесос (СТРЗ) Vox Amalia, а також інші допоміжні судна.

Витягнутий ґрунт був розміщений на відведеній для цієї ділянки приблизно за 9,5 км від берега. Проект було виконано протягом 14 місяців.

Єгипетський порт Айн-Сохна розташований на західному узбережжі Суецької затоки приблизно за 120 км на схід від Каїра і за 40 км на південь від Суеца.

Планується, що завдяки своєму стратегічному розташуванню та значним інвестиціям порт перетвориться на великий індустріальний центр. Айн-Сохна стане найбільшим портом на Червоному морі та перевалочним центром для вантажів, що перевозяться між Азією, Європою та Північною Африкою.

План розширення перевалочних потужностей включає нові термінали для контейнерів, сухих, генеральних та наливних вантажів, а також логістичні та складські об'єкти, розподільні центри та "сухий" порт. Ще однією метою є створення першого в Африці зеленого водневого порту. Високошвидкісна електрична залізниця зв'яже новий порт з Айн-Сохною, Олександрією та Нью-Аламейном, що прискорить доставку вантажів та розвиток району Новий Каїр.