Логісти працюють над запуском двох нових маршрутів для контрейлерних перевезень в Україні. Очікується, що один із них курсуватиме із "Мостиська-2" до промзони в Дуйсбургу у Німеччині, де розташований найбільший у світі внутрішній річковий порт.

Як передає кореспондент ЦТС, про це повідомив директор автодорожнього департаменту DSV Роман Островерх під час Ukrainian logistic forum 2024 "Переформатування, відновлення, розвиток і стійкість".

Йдеться про два відправлення на тиждень із транзитним часом у дорозі - три дні. Ще один проект націлений на Польщу, адже цей напрямок вважається одним із найбільш гарячих через часті блокування автотраси.

Зараз "Укрзалізниця" намагається запустити маршрут Славкув-Київ-Славкув. На цьому маршруті планують використовувати широку колію.

Логістична компанія, яку представляє Островерх, мала досвід тестових перевезень на діючому сьогодні контрейлерному маршруті, який поєднує Україну з Європою на станції "Мостиська-2", де закінчується європейська колія. Компанія має намір і надалі розвивати рух у цьому напрямку.

"Європою вантаж краще везти залізницею, аніж автомобілями, - каже він. - Це пов’язано з платними дорогами, екологічними показниками та вартістю пального".

На думку Островерха, нині контрейлерні перевезення є абсолютною альтернативою дорожнім.

Вони передбачають, що клієнту, як і в автодорожніх перевезеннях, подається напівпричіп, який із тим самим вантажем отримує під розвантаження вантажоотримувач. Цей причіп може їхати машиною, а може залізницею.

У Європі такий вид перевезень дуже активно використовується на довгих маршрутах, які передбачають перетин гірської місцевості. Напівпричіпи розміщаються на низькополу платформу з поглибленою підлогою. На одній платформі поміщаються два-три таких причіпа.