Урядова організація Нідерландів, яка відповідає за підтримку та розширення інфраструктури національної залізничної мережі, ProRail розпочинає річні випробування системи автоматичного управління поїздами (ATO) у вантажному коридорі Betuweroute.
У тесті використовується локомотив DB Cargo, обладнаний для АТО, що працює з вагонами різної ваги, але без комерційного вантажу, повідомляє ЦТС із посиланням на МRAIL MARKET.
Випробування включає і GoA2 - напівавтономний формат із наглядом водія, і GoA4 - повністю автономний формат із дистанційним моніторингом. Локомотив оснащено системами дистанційного спостереження та управління, а тестова команда буде присутня в кабіні протягом усього випробування.
Betuweroute був обраний через його статус спеціального вантажного коридору, оснащеного Європейською системою управління поїздами (ERTMS) і без залізничних переїздів, створюючи контрольоване середовище для тестування.
Очікувані результати від повного розгортання АТО включають збільшення потужності на 20-30% на конкретних коридорах під GoA4, скорочення споживання енергії до 15% та економію експлуатаційних витрат до 20% завдяки поліпшенню схем водіння та скороченню простою.
Після завершення фази тестування результати будуть оцінені та використані для стандартизації та сертифікації, з довгостроковою метою більш широкого розгортання технології ATO через такі коридори, як Рейн-Альпійський маршрут.
 
                                                                                


