Міжнародний аеропорт "Ужгород" передали Міністерству внутрішніх справ під європейський хаб авіазабезпечення цивільного захисту. Його використання для регулярних пасажирських перевезень неможливе, навіть якщо відкриють небо, заявив заступник голови Офісу президента Віктор Микита (колишній голова Закарпатської області).

Про це пише ЦТС з посиланням на LB

З його слів, аеропорт міг би приймати хіба що чартерні, тобто нерегулярні рейси.

"Аеропорт в Ужгороді може забезпечити чартерні цивільні рейси, нерегулярні. Політика МВС це дозволяє. ДСНС - це цивільна авіація, не військова. Військових літаків там не може бути, логістика невдала загалом", - сказав він.

Микита додав, що проблема Ужгородського аеропорту ще й у тому, що він знаходиться дуже далеко. Пасажирам з інших регіонів простіше їхати в Польщу.

"До Закарпаття від Києва - 800 кілометрів. Від Харкова ще далі. Якщо дивитися логістику, інколи зручніше доїхати потягом до польського аеропорту й полетіти відразу в усі сторони, ніж їхати до Закарпаття. Треба зробити дорогу, покращити залізничне сполучення", - сказав  заступник голови Офісу президента.

Нагадаємо, Закарпатська обласна рада ухвалила рішення про ліквідацію комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Ужгород". Причому, сталося це ще в березні 2024 року, а широкому загалу про відповідне рішення стало відомо тільки в травні, адже облрада не оприлюднила його, як того вимагає закон.

Нерухоме майно комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Ужгород", відповідно до рішень Закарпатської обласної ради, передано у державну власність.

"Аеропорт функціонує й досі. Але враховуючи прагнення керівництва обласної адміністрації знищити аеропорт - вони його знищили. Рішенням сесії обласної ради 1085 від 21 березня цього року Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Ужгород" ліквідоване", - коментував ситуацію екскерівник КП "Міжнародний аеропорт Ужгород" Олег Коцюба.

"Іншим рішенням 1083 нерухомість передано у державну власність структурі, яка не має жодного сертифіката ані експлуатанта аеропорту, ані будь-якого іншого сертифіката за напрямом забезпечення обслуговування повітряних суден. У штаті вона має аж 14 людей, включно з бухгалтером, сторожем і прибиральницею. Це не та структура, що спроможна забезпечити роботу великого підприємства", - додав він.

В травні 2024 року Закарпатська обласна прокуратура звернулася до Ужгородського міжрайонного суду із позовом з метою повернути у комунальну власність земельну ділянку, розташовану прямо під стоянкою для літаків на території міжнародного аеропорту Ужгород, яка опинилася у приватній власності.