Найбільші японські морські перевізники та суднобудівні підприємства об'єдналися, щоб спільно розробити стандартні специфікації та проекти суден для транспортування зрідженого вуглекислого газу.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Крім "K" Line, у проекті беруть участь Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL), Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK Line), Mitsubishi Shipbuilding Co., Ltd., Imabari Shipbuilding Co., Ltd., Japan Marine United Corporation (JMU) та Nihon Shipyard Co., Ltd.

Як зазначається у спільній заяві компаній, оскільки очікується, що потреба у спеціалізованих газовозах для транспортування зрідженого CO2 (LCO2-танкерів) зростатиме, необхідно забезпечити будівництво таких суден на японських верфях.

При цьому передбачається задіяти не лише верфі-учасниці проекти, а й інші суднобудівні потужності в Японії.