Шанхайський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут Китайської державної суднобудівної корпорації (CSSC) отримав принципове схвалення на будівництво двопаливного контейнеровозу на зрідженому природному газі (ЗПГ) місткістю 27,5 тис. TEU, що на 3 тис. TEU більше, ніж у найбільших з існуючих контейнеровозів.
Про це пише ЦТС з посиланням на Splash.
На сьогоднішній день найбільший контейнеровоз знаходиться в експлуатації Mediterranean Shipping (MSC), яка торік прийняла серію суден місткістю 24 346 TEU.
Зазначається, що тенденція до укрупнення контейнеровозів призвела до того, що в цьому столітті місткість суден збільшилася майже вчетверо.
Однак за останній рік замовлення від світових перевізників, як правило, надходили на судна місткість близько 16 тис. TEU, більш гнучкий розмір, який може працювати на різних торгових шляхах, а не лише на маршруті Азія-Європа, де сьогодні задіяні найбільші судна.