Європейський інвестиційний банк розглядає можливість фінансової підтримки проекту приватного французького оператора Kevin Speed з організації бюджетних перевезень у трьох високошвидкісних коридорах, які пов'язують Париж із Ліоном, Ліллем та Страсбургом.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
У березні 2024 року Kevin Speed підписав рамковий договір з оператором залізничної інфраструктури Франції SNCF Réseau, який гарантує надання ниток графіка у трьох коридорах протягом 10 років починаючи з 2028 року.
Це перший у Франції договір про доступ до залізничної інфраструктури, укладений із приватним оператором.
Kevin Speed планує виконувати перевезення бюджетними поїздами під брендом ilisto, що курсують із великою кількістю зупинок, що створить для провінційних центрів зручні зв'язки з великими містами країни. Kevin Speed має намір надавати такі послуги за ціною від 3 євро/100 км поза годинами пік.
Оператор передбачає виконувати перевезення, використовуючи 20 високошвидкісних семивагонних електропоїздів Alstom з місцями для 760 пасажирів кожен.
Проект закупівлі поїздів та будівництва трьох депо для їхнього технічного обслуговування оцінюється в 1 млрд євро.
ЄIБ вивчає пропозицію щодо виділення 400 млн євро на підтримку ініціативи оператора.