Європейський інвестиційний банк розглядає можливість фінансової підтримки проекту приватного французького оператора Kevin Speed ​​з організації бюджетних перевезень у трьох високошвидкісних коридорах, які пов'язують Париж із Ліоном, Ліллем та Страсбургом.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У березні 2024 року Kevin Speed ​​підписав рамковий договір з оператором залізничної інфраструктури Франції SNCF Réseau, який гарантує надання ниток графіка у трьох коридорах протягом 10 років починаючи з 2028 року.

Це перший у Франції договір про доступ до залізничної інфраструктури, укладений із приватним оператором.

Kevin Speed ​​планує виконувати перевезення бюджетними поїздами під брендом ilisto, що курсують із великою кількістю зупинок, що створить для провінційних центрів зручні зв'язки з великими містами країни. Kevin Speed ​​має намір надавати такі послуги за ціною від 3 євро/100 км поза годинами пік.

Оператор передбачає виконувати перевезення, використовуючи 20 високошвидкісних семивагонних електропоїздів Alstom з місцями для 760 пасажирів кожен.

Проект закупівлі поїздів та будівництва трьох депо для їхнього технічного обслуговування оцінюється в 1 млрд євро.

ЄIБ вивчає пропозицію щодо виділення 400 млн євро на підтримку ініціативи оператора.