Hamburger Hochbahn - оператор метрополітену Гамбурга підписав з компанією Alstom рамковий договір вартістю 2,8 млрд євро на постачання до 374 чотиривагонних поїздів серії DT6, розрахованих на експлуатацію в автоматичному або напівавтоматичному режимі.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Крім того, Alstom запровадить систему управління рухом поїздів радіоканалом (CBTC) сімейства Urbalis на новій лінії U5 метро.

Перше тверде замовлення на суму 670 млн євро включає 48 поїздів та CBTC на першій ділянці з п'ятьма станціями лінії U5, загальна кількість станцій на якій становитиме 23.

Рамковий договір охоплює 254 поїзди з напівавтоматичним керуванням (з рівнем автоматизації GoA2) та 120 безпілотних поїздів (рівня GoA4).

Безпілотні поїзди курсуватимуть по лінії U5, яка поки що знаходиться на етапі будівництва. Інші поїзди прийдуть на зміну рухомому складу типу DT4, що експлуатується на існуючій мережі. Нові поїзди із зчленованих вагонів обладнають сучасними системами інформування пасажирів, кондиціонерами повітря, USB розетками та панорамними вікнами.

Безпілотні поїзди оснастять бортовими пристроями Urbalis, що дозволить скоротити міжпоїздовий інтервал до 90 с після пуску всієї лінії U5, обсяг перевезень якою складе приблизно 270 тис. пасажирів щодобово.

Поїзди серії DT6 будуть збирати на заводі Alstom у німецькому Зальцгіттері починаючи з 2026 року. Поставки заплановані на 2028 рік, ввести в експлуатацію першу ділянку лінії U5 намічено у 2029 році.

За розробку та постачання цифрових систем, у тому числі засобів сигналізації, відповідає підприємство Альстом в Берліні.