Національне товариство залізниць Франції (SNCF) оголосило про намір розпочати з 2026 року виконання перевезень високошвидкісними поїздами двома маршрутами в Італії на умовах вільного доступу до інфраструктури.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Для цього SNCF задіє 15 чотирисистемних електропоїздів TGV M.

Планується виконувати дев'ять човникових рейсів за маршрутом Турін-Мілан-Болонья-Флоренція-Рим-Неаполь і чотири рейси за маршрутом Турін- Мілан-Брешіа-Верона-Падуя-Венеція.

Щорічний пасажиропотік у високошвидкісному сполученні на мережі залізниць Італії оцінюється в 50 млн осіб. SNCF має намір зайняти 15% цього ринку до 2030 року. При цьому французькій компанії доведеться конкурувати з двома італійськими пасажирськими операторами - національним Trenitalia та приватним NTV.

Раніше поїзди SNCF курсували транскордонним маршрутом Париж-Турін-Мілан, але рух ним було зупинено в серпні 2023 року через зсув у французькому містечку Ла Пра.

У 2021 році SNCF вийшло на іспанський ринок високошвидкісних перевезень, де конкурує з Trenitalia та національним оператором Renfe.

Сертифікаційні випробування перших експресів TGV M, які для SNCF будує компанія Alstom, мають завершитись у середині 2024 році, але перед введенням в комерційну експлуатацію з осені 2024 року пройдуть ще заключні випробування за участю чотирьох серійних поїздів.

Усього SNCF замовило 115 поїздів TGV M вартістю приблизно 3,5 млрд євро.