Чеський приватний залізничний оператор RegioJet після аварії з жертвами поїзда Прага-Кошице-Чоп, у якому їхали у тому числі українські пасажири, вилучив з експлуатації спальні вагони типу Bcmz австрійського виробництва.

Як пише ЦТС з посиланням на Zdopravy, це сталося за кілька годин після того, як чеське управління залізниці оголосило про проведення державної перевірки компанії. Всього у RegioJet 16 таких вагонів, які були виготовлені в 1980-х роках.

"Це рішення було прийнято після ретельного дослідження конструкції вагонів, які використовувалися у зв'язку з нещодавньою трагічною аварією нічного поїзда RJ 1021 за маршрутом Прага-Кошице-Чоп", - сказала прессекретарка RegioJet Александра Янушек Костржикова.

За даними RegioJet, розслідування показало, що одна з вагонних секцій поїзда зламалася в точці, де було виявлено структурні недостатні розміри міцності рами. "Дослідження цього місця виявило специфічну механіку конструкції, яка стала критичною точкою всієї конструкції вагону. Цей конкретний вагон, який досліджували, не мав явної корозії. Подібний інцидент уже мав місце в минулому, 20 квітня 2018 року, в місті Зальцбург, тобто це не поодинокий випадок", - додала речниця чеського перевізника.

"Цей неодноразовий досвід привів нас до рішення провести ретельне розслідування та вилучити ці вагони з експлуатації через підозру на серйозний структурний недолік", - заявив Радім Янчура, власник RegioJet. Потяги, які до цього часу використовували ці спальні вагони, поступово будуть оснащені альтернативними вагонами, щоб уникнути перебоїв у обслуговуванні клієнтів.

Управління залізниць Чехії минулої п’ятниці повідомило, що найближчим часом проведе державну перевірку приватної компанії. Основна увага приділятиметься можливим несанкціонованим втручанням у конструкцію, корозії та дотриманню інтервалів технічного обслуговування вагонів.

Нагадаємо, попередньо причиною аварії, в якій загинуло 4 пасажири, стало те, що пасажирський експрес RegioJet проїхав на заборонний сигнал семафора після чого зіткнувся з вантажним поїздом.