Компанія Maersk запускає перший контейнерний сервіс до портів Великої Одеси після початку повномасштабної війни.
Про це пише ЦТС з посиланням на The Loadstar.
Мова поки що не йде про суднозаходи великих морських контейнеровозів. Maersk у співпраці з українською компанією Iteris використовуватиме для перевезень судно місткістю 1100+ TEU.
Фідерні контейнерні перевезення здійснюватимуться між румунським портом Констанца і портом Чорноморськ, як і у випадку з Hapag-Lloyd.
"В квітні Iteris і Maersk були в процесі доставки порожніх контейнерів для експортерів і відправки завантажених контейнерів в Констанцу для подальшої перевалки", - зазначив представник консалтингової компанії Informall BG Данило Мельниченко. Він додав, що на цьому сервісі, окрім Мaersk, контейнери перевозять також Arkas, CMA CGM, Evergreen і MSC, очевидно, маючи на увазі перевезення між Констанцою та портом Рені на Дунаї.
Зазначається, що відновлення перевезень контейнерів до глибоководного порту Чорноморськ призвело до скасування сервісу на маршруті Констанца-Рені - очікується, що 15 червня на цьому напрямку буде виконано останній рейс.
Мельниченко додав, що в найближчі місяці обсяги перевезень контейнерів мають збільшитися вдвічі, і більше судноплавних ліній приєднаються до нового сервісу.
Також повідомляється, що фідерне сполучення власними суднами до Чорноморська розпочала також турецька судноплавна компанія Akkon. Наразі це єдина контейнерна лінія, яка пропонує власні судна.
Нагадаємо, 3 квітня 2024 року вперше від початку повномасштабної війни до одного з портів Великої Одеси зайшло судно з контейнерами. Виконувалися фідерні перевезення контейнерів до закордонного хабу, де їх вантажили на океанські контейнеровози світових контейнерних ліній. Згідно даних із відкритих джерел, судно заходило до Чорноморська. Звідти воно вирушило до румунського порту Констанца.
А вже 21 квітня до порту Чорноморськ зайшло судно Pros Hope - перший контейнеровоз, який прибув до портів Великої Одеси від початку повномасштабного російського вторгнення не в рамках фідерного сервісу, а безпосередньо з початкової точки відправлення.