Регулятор індустрії вантажних залізничних перевезень США (Surface Transportation Board) запроваджує правило, за яким за певних умов приватні залізничні підприємства будуть зобов'язані пускати на свої мережі конкурентів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Ініціатива, що одержала назву "Взаємне перемикання вантажопотоків", обговорювалася з осені минулого року.

Суть її полягає в тому, що вантажовласник або оператор терміналу, що знаходиться в зоні обслуговування лише однієї залізничної компанії, може подати заявку на отримання послуги залізничного перевезення від альтернативного перевізника у разі, якщо оператор мережі не може запропонувати сервіс належного рівня.

Коли цей захід був запропонований минулого року, глава STB Мартін Оберман пояснював, що він був розроблений у контексті претензій вантажовласників на затримки, збої та відмови в доставці їх вантажів по ключових залізничних мережах в останні роки, коли дефіцит персоналу зумовив різке погіршення надійності залізничних компаній. Нові правила мають створювати стимули для залізничних компаній покращувати надійність сервісу через посилення конкуренції.

Ініціатива STB викликала опозицію із боку залізничних компаній. Учасники ринку висловлювали побоювання, що нові правила можуть призвести до виникнення заторів та зниження ефективності роботи їхніх мереж.

Проте рішення було ухвалено: члени STB проголосували за пропозицію одноголосно.