Міжнародний центр з врегулювання інвестиційних суперечок зобов'язав порт Антверпен-Брюгге виплатити DP World компенсацію в сумі 44,7 млн доларів за переуступку землі, яка раніше була виділена DP World в рамках концесійної угоди.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Крім того, порт виплатить відсотки та покриє витрати, що збільшить розмір компенсації.

Майже 20 років тому Адміністрація порту Антверпен надала DP World концесію на 42 роки на східну частину території доку Деурганк. Західна частина була передана MSC та сінгапурській PSA під будівництво контейнерного терміналу MSC PSA European Terminal (MPET).

Пізніше, у 2014 році, коли в порту різко зріс вантажообіг, MSC PSA почали розширювати та консолідувати свою діяльність у порту, і Адміністрація порту вилучила землю, що не використовується у DP World, повернувши йому частину інвестицій, а землю передала MSC PSA.

Через три роки, у 2017 році, DP World подав позов до арбітражу, оскільки не погодився зменшити розмір своєї концесії та вимагав компенсації за скорочення зони своєї діяльності в порту.

У 2021 році Міжнародний центр з врегулювання інвестиційних спорів ухвалив, що виходячи з громадських інтересів дії порту Антверпен щодо вилучення землі та її передачі третій стороні було виправдано. 

У звіті Центру йдеться, що це не суперечить концесії, а порт має право змінити концесію у суспільних інтересах. Але тоді питання з компенсацією DP World не було вирішено.

У порту Антверпен-Брюгге заявили, що розглянуть рішення суду щодо виплати компенсації DP World. У той же час зазначили, що переуступка землі "убезпечила" міжнародні перевезення та сприяла зайнятості в портовій зоні та навколо неї, при цьому були збережені міцні відносини та співпраця з DP World.