Портовий та логістичний оператор AD Ports Group підписав нову концесійну угоду на експлуатацію терміналу для навалочних та генеральних вантажів у порту Карачі у Пакистані з державною керуючою компанією порту KPT.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію AD Ports.
Концесійну угоду підписано на 25 років.
За його умовами, Karachi Gateway Terminal Multifunction Limited (KGTML, спільне підприємство AD Ports Group, що отримало контрольний пакет, та Kaheel Terminals з ОАЕ) займатиметься розширенням, експлуатацією та управлінням причалів № 11-17 терміналу для обробки сухих та генеральних вантажів, розташованих на східної пристані порту Карачі.
Ця угода стала продовженням концесійної угоди, укладеної в червні 2023 року AD Ports Group на розробку, експлуатацію та управління причалами № 6-10 контейнерного терміналу KGTL у тому самому районі порту.
На додаток до причалу контейнерного терміналу довжиною 800 м нова концесія надає СП ще 1,5 тис. м причальної стінки для перевалки генеральних, насипних та навантажувальних вантажів, що прилягає до контейнерного терміналу.
Таким чином угода дозволяє портовому оператору повністю контролювати східну причальну лінію в порту Карачі. Генеральні вантажі, що обробляються на терміналі, включатимуть в основному сталь, папір і клінкер, а сухі насипні вантажі - переважно зерно та добрива.
У перші два роки AD Ports Group планує інвестувати у розвиток об'єкта близько 75 млн доларів. Ця сума включає авансові платежі, передоплати та інвестиції. Далі на п'ятирічний період заплановано інвестиції у розмірі 100 млн доларів для підвищення ефективності та пропускної спроможності на 75%.
Ці кошти дозволятимуть терміналу перевалювати до 14 млн тонн вантажів на рік.
Нагадаємо, на початку січня 2024 року AD Ports Group та адміністрація портів Червоного моря (RSPA) уклали початкову 15-річну концесійну угоду про експлуатацію та управління трьома круїзними терміналами в портах Сафага, Хургада та Шарм-ель-Шейх. А в серпні 2023 року в Казахстані було підписано угоду про умови співпраці між компаніями Semurg Invest та AD Ports Group, що передбачає взаємодію з будівництва зернового терміналу та багатофункціонального морського терміналу "Саржа" у порту Курик.