Тег: концессия
Зокрема, триває підготовка до перезапуску проєктів у портах Ольвія та Херсон.
Контейнерообіг терміналу у 2023 році склав 898 тис. TEU.
Наразі проходить процедура схвалення ТЕО концесії.
Сума угоди складала 1,2 млрд євро.
У перші два роки компанія планує інвестувати у розвиток об'єкта близько 75 млн доларів.
Будівництво планується на умовах концесії.
Навіть під час війни українські портові активи зберігають привабливість, як об’єкти для інвестицій. Досвід 2023 року переконує, що визначальним фактором ефективності є вдалий вибір формату інвестування.
Остаточна концесійна угода буде укладена у першому кварталі 2024 року за умови схвалення регулюючими органами.
Перш за все, в компанії пропонують провести оцінку збитків, завданих окупантами.
ТЕО готують щодо першого, контейнерного та поромного терміналів.
Угода підписана на 30 років.
Це робиться для обмеження можливостей рф використовувати болгарську інфраструктуру в фінансових цілях.
Вони мають намір наприкінці року брати участь у відповідних конкурсах.
Проїзд швидкісною магістраллю буде платним.
В Moller-Maersk підтвердили значну зацікавленість в концесії контейнерного терміналу.
Передати у концесію планується перший, контейнерний та п’ятий термінали.
Це проекти приватної ініціативи, які були розпочаті до війни, і приватні ініціатори зацікавлені у продовженні підготовки.
Концесійна угода має бути ратифікована грецьким парламентом.
На території 63 га забудовник розмістить причал завдовжки 1,1 тис. метрів, який зможе приймати судна місткістю понад 18 тис. TEU.
Компанія ініціювала створення робочої групи щодо розробки механізму відновлення роботи порту.