Обсяг бункерування в порту Роттердам у 2023 році становив 9,9 млн тонн, що на 6,7% менше у порівнянні з 2022 роком, свідчать дані річного звіту адміністрації порту, пише ЦТС.

Бункерування вуглеводневим паливом (ULSFO, VLSFO, HSFO, MGO, MDO, LNG) склало 9,16 млн тонн, бункерування біопаливними сумішами - 751,6 тис. тонн.

Зазначається, що ЗПГ бункерування зросло з 406 599 куб. м до 619243 куб. м переважно за рахунок зміни цін на газомоторне паливо. Продаж біопаливних сумішей у 2023 році впав з 790 851 тонни до 751 638 тонн.

У звітний період у порту Роттердам відбулося перше бункерування біометанолом - на судно Laura Maersk (Maersk Line).

Загальний обсяг продажів звичайного суднового палива та альтернативного біопалива за останній квартал минулого року впав до 2,085 млн тонн.

З жовтня до грудня 2023 року продажі низькосірчистого суднового палива VLSFO скоротилися на 33,3% порівняно з аналогічним періодом 2022 року до 681 375 тонн.

Продажі високосірчистого мазуту HSFO за той же період впали на 23,5% до 643 218 тонн, а бункерування дизельним паливом із наднизьким вмістом сірки (ULSFO) впали до 166 289 тонн (-41,2%).

Обсяг бункерування судновим газойлем (MGO) у порту Роттердам за три місяці впав до 213 408 тонн (-9,1%). Бункерування MDO, навпаки, зросли на 2,6% і становили 148 177 тонн. Продаж біопаливних сумішей впав на 13,7% до 232 607 тонн.

Водночас, у четвертому кварталі на 154,2% зросли обсяги бункерування суден ЗПГ, склавши 148 933 куб. м. Це сталося після рекордно низького показника 2022 року на тлі падіння цін на газомоторне паливо.

У річному звіті портової адміністрації також йдеться про те, що з жовтня по грудень 2023 року судам було поставлено 500 тонн біометанолу.