Тег: Роттердам
Вартість замовлення складе 578 млн євро, дана сума включає постачання запасних частин та навчання персоналу.
Разом із бельгійським портом Антверпен опрацьовуються варіанти логістики на випадок прибуття військових вантажів із США, Канади та Великої Британії.
Зростання поставок ЗПГ є свідченням збільшення світового флоту суден, які працюють на альтернативному паливі.
Зниження пояснюється зменшенням обсягу перевалки нафти, нафтопродуктів, залізняку та вугілля.
Перші судна, здатні використовувати аміак як суднове паливо, почнуть приймати в експлуатацію вже наступного або 2027 року.
Місткість ЗПГ-бункерувальника становить 8 тис. куб. м, що робить його найбільшим у Європі судном такого типу.
Учасники не будуть використовувати традиційну паперову документацію, що має прискорити весь процес та підвищити ефективність.
Квартальний контейнерообіг Роттердама у 2024 році стабільно вище за минулорічний.
Контейнерообіг у звітний період виріс до 10,4 млн TEU.
Компанія продовжує розширювати власну мережу залізничних сполучень в ЄС.
Контейнерообіг збільшився до 32,5 млн тонн.
Всього у минулому році було перевалено 439 млн тонн вантажів проти 467 млн тонн у 2022 році.
Казахстан хоче перетворити порти країни на один із провідних хабів Каспійського моря та зміцнити свій морський флот.
Бункерування вуглеводневим паливом склало 9,1 млн тонн.
Будівництво мають розпочати у 2026 році, а сам завод з електролізером буде за планами введений в експлуатацію в 2029 році.
За дев'ять місяців поточного року в порту збільшилася перевалка залізняку та металобрухту, сільськогосподарської продукції та зрідженого природного газу.
Офіс компанії базуватиметься у Роттердамі.
Екологічний контейнеровоз на метанолі зробив останню зупинку для дозаправки в порту Роттердам під час першого рейсу в Копенгаген.
Сукупна сума інвестицій у проект розширення сягає майже 350 млн євро.
Сума угоди не повідомляється.