Індія працює над створенням власного P&l клубу - організації морського страхування. Він має стати останнім ключовим елементом стимулювання амбіцій країни у морській торгівлі, які намагається реалізувати уряд Індії.
Як пише ЦТС з посиланням на профільні європейські інформресурси з питань судноплавства, страхова організація може бути названа "Індійським клубом". Спочатку вона буде орієнтована на внутрішнє судноплавство з метою подальшого виходу на міжнародний рівень.
"Деталі та модальності цієї організації все ще опрацьовуються, але міністерство готове надати будь-які початкові кошти, необхідні для ініціативи", - заявив секретар міністерства портів, судноплавства та водних шляхів Індії.
Відзначається, що наразі Індія вирішує потреби своєї морської інфраструктури у великих масштабах, витрачаючи мільярди доларів на нові порти. Прем’єр-міністр країни нещодавно пообіцяв зробити Індію протягом наступних десяти років однією з п’яти найбільших країн із суднобудування.
Ще однією причиною, чому Індія намагається створити власний P&l, може бути те, що компанії з цієї країни зазнають тиску з боку США через порушення санкцій щодо транспортування російської нафти. Нагадаємо, що навесні 2023 року Компанія Gatik Ship Management із Мумбаї, яка після повномасштабного вторгнення росії в Україну стала значним перевізником російської нафти, втратила змогу користуватися страхуванням захисту і відшкодування (P&I) від Американського клубу. Пізніше Lloyd's Register повідомив, що позбавить сертифікації 21 судно цієї компанії.