Від початку роботи з 8 серпня 2023 року морським коридором у Чорному морі пройшло 200 суден на вихід з портів та 226 суден - на вхід. 

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Мінвідновлення.

Понад 7 млн вантажів було експортовано з портів Південний, Одеса та Чорноморськ, з них майже 5 млн тонн - продукція українських аграріїв.

Сьогодні в портах Одеса, Чорноморськ та Південний під завантаженням 31 судно, ще 30 суден слідують коридором в обидва боки.

ЦТС писав, що станом на 18 листопада - від початку роботи тимчасового морського коридору, оголошеного 10 серпня Україною, з портів Одеса, Чорноморськ та Південний вийшло 115 суденЗагалом за час роботи нових оголошених маршрутів руху було оброблено 4,4 млн тонн вантажів аграрної продукції та вантажів ГМК.

Нагадаємо, що лише за два місяці дії коридору 5 суден вивезли з українських портів приблизно 88 тис. т металопродукції та понад 172 тис. т залізорудної сировини. 

Список суден, які з вантажами ГМК покинули українські морпорти, виглядає так: Балкер Primus із вантажем металопрокату вийшов з акваторії Одеського порту 26 серпня. Балкер Anna Theresa вийшов 1 вересня з порту Південний з вантажем 56 тис. т чавуну. Балкер Ocean Courtesy вийшов із Південного 1 вересня зі 172 тис. т залізорудного концентрату на борту. Балкер Puma, завантажений 16 тис. т металу та 14 тис. т ріпаку, вийшов 15 вересня з Одеси. Балкер Ying Hao 01 із вантажем ЗРС 1 жовтня залишив порт Південний.

Ці судна вивезли продукцію меткомбінатів "Азовсталь", "Запоріжсталь", "Каметсталь" та "АрселорМіттал Кривий Ріг", а також залізорудну сировину ГЗК групи "Метінвест".