Оператор залізничної інфраструктури Іспанії Adif створює умови для перевезення автомобільних напівпричепів поїздами коридором Сарагоса-Лерида-Таррагона. На цій електрифікованій і в основному одноколійній лінії ведуться роботи зі збільшення до 750 м довжини колій на семи станціях у рамках проекту вартістю 25 млн євро.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У першому кварталі 2024 року планується оголосити конкурс на реконструкцію зі збільшенням габариту шести тунелів та 16 шляхопроводів із бюджетом понад 60 млн євро.

Лінія Сарагоса-Леріда-Таррагона входить до Середземноморського коридору європейської мережі TEN-T, тут проходить понад 100 пар поїздів на тиждень.

Вона стане продовженням коридору, що зв'язує порти Андалусії з Севільєю, Мадридом і Сарагосою, створить прямий маршрут між портами Уельва, Кадіс і Альхесірас на півдні та Каталонія на північному сході, включаючи порт Барселони.

Значні обсяги вантажів надходять у ці південні порти з Туреччини, Італії та Марокко. Розрахунки показують, що перевезення автомобільних напівпричепів залізницею забезпечать п'ятикратне скорочення викидів парникових газів.

Роботи зі збільшення габариту навантаження для перевезень напівпричепів ведуть також коридор Мадрид-Валенсія-Бадахос. Adif розглядає перспективи підготовки для перевезень автотранспортних одиниць ще семи коридорів.