У рамках проекту FCH2RAIL розпочався другий етап ходових випробувань гібридного демонстраційного тривагонного поїзда сімейства Civia, який може отримувати живлення від контактної мережі, тягових акумуляторів та водневих паливних елементів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Перший етап цих випробувань проходив із травня 2023 року на лінії Сарагоса-Канфранк.

На другому етапі поїзд випробовують на лінії Торральба - Сорія, розташованої на північний схід від Мадрида, для підтвердження його ефективності у ширшому діапазоні навантажень на систему тяги при відтворенні різних умов експлуатації.

Проект FCH2RAIL має на меті створення поїзда, в якому поєднуються ефективність електричної тяги та високий рівень автономності, що досягається за рахунок застосування паливних елементів та тягових акумуляторів на неелектрифікованих ділянках.

У ньому беруть участь оператори інфраструктури (Adif) та перевезень (Renfe) залізниць Іспанії, виробник поїзда - компанія CAF, а також координатор проекту - Німецький центр авіації та космонавтики DLR, постачальник паливних елементів Toyota Motors Europe та низка інших компаній.

Роботи з проекту розпочалися у першій половині 2021 року і мають завершитись наприкінці 2024 року.