Компанія Wabtec представила магістральний акумуляторний локомотив FLXdrive, який призначений для тяги великовагових поїздів австралійської гірничодобувної компанії Roy Hill, що курсують між рудником та портом у регіоні Пілбара Західної Австралії.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Локомотив обладнано тяговими акумуляторами сумарною ємністю 7 МВт·год.

Контракт з компанією Roy Hill на постачання локомотива було підписано восени 2021 року.

Зараз для тяги поїздів масою понад 33 тис. тонн і завдовжки 2700 м компанія Roy Hill застосовує чотири тепловоза серії ES44ACi. Планується додавати до них локомотив FLXdrive, тягові акумулятори якого заряджатимуться за рахунок рекуперативного гальмування під час руху навантаженого поїзда із залізною рудою на ухилі у напрямку порту по лінії завдовжки 344 км.

Накопичена енергія буде використана для тяги поїзда в ході зворотного рейсу, що забезпечить зниження витрати палива та шкідливих викидів.

Компанія Wabtec розробила спеціальну систему керування температурними режимами тягових акумуляторів та їх охолодження з урахуванням жаркого клімату в регіоні, де температура повітря може досягати 55 °C.

Локомотив буде відправлено замовнику у 2024 році після завершення монтажу тягових акумуляторів та виконання випробувань.

Компанія GE Transportation, яку поглинула Wabtec, приступила до розробки локомотивів FLXdrive в 2018 році. Випробування дослідного зразка локомотива з тяговими акумуляторами сумарною ємністю 2400 кВт·год почалися в 2020 році.

У наступні роки було укладено контракти на постачання акумуляторних локомотивів для кількох замовників в Австралії, Бразилії та Північній Америці.