Maersk Line оголосив, що в 2024 році контейнеровоз H-класу Maersk Halifax (раніше він називався Maersk Honam) буде переобладнаний під роботу на метанолі.

Про це пише ЦТС з посиланням на Container News.

Роботи з переобладнання Maersk Halifax місткістю 15282 TEU розпочнуться влітку 2024 року і триватимуть три місяці, виконуватиме їх китайська верфь Zhoushan Xinya.

Довжина контейнеровозів H-класу, до яких входить Maersk Halifax, становить 353 м, ширина - 53,5 м. Загалом у Maersk 11 таких суден.

Серія була побудована на корейській верфі HHI в період з 2017 до 2019 року. Ці контейнеровози задіяні на сервісі Maersk AE12 у рамках альянсу 2М.

У Maersk зазначають, що є опціон на переобладнання решти контейнеровозів цього класу.

Крім того, Maersk збільшить місткість цих суден за рахунок технології Mickey Mouse Ears, яка додасть ще один відсік.

За непідтвердженими даними, Maersk також замовив 8 контейнеровозів місткістю 5,9 тис. TEU, які працюватимуть на метанолі. Їх будуватимуть на верфях у Китаї та в Японії. Контейнеровози будуть здані до 2026 року

Також Maresk замовив будівництво серії контейнеровозів класу Neo-Panamax, постачання яких заплановано на 2024 рік. Перше судно цієї серії місткістю 14 тис. TEU будується на японській верфі JMU (Japan Marine Marine) і може бути здано в першому кварталі 2024 року.