Перший у світі контейнеровоз на "зеленому" метанолі прибув до порту Фелікстоу у Великій Британії для вантажно-розвантажувальних робіт.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Порт Фелікстоу вважається найбільш завантаженим контейнерним портом країни.

Контейнеровоз місткістю 2,1 тис. TEU був побудований на південнокорейській верфі Hyundai Mipo. Силова установка судна на метанолі розроблена компаніями MAN Energy Solutions та Hyundai Engine & Machinery у співпраці з Hyundai Mipo та Maersk.

Головний двигун поставлений компанією Hyundai Engine and Machinery, допоміжний двигун - компанією Himsen.

Передбачається, що крім Laura будуть побудовані ще 24 контейнеровози місткістю від 9 тис. до 17,2 тис. TEU. Їх передача замовнику запланована на 2024 та 2027 роки.

До 2030 року Maersk знадобиться близько 5 млн тонн екологічно чистого палива для своїх суден. При цьому, на сьогоднішній день виробництво "зеленого" метанолу у всьому світі становить менше 100 тис. тонн.

Під час першого рейсу судно працювало на "зеленому" метанолі, поставленому голландською компанією OCI Global. У майбутньому контейнеровоз отримуватиме паливо від компанії Equinor у порту Роттердам доти, доки European Energy не почне виробляти синтетичний метанол на своєму новому заводі (запланований термін введення в експлуатацію - друга половина 2024 року).

Очікується, що Laura розпочне обслуговування фідерних ліній на початку жовтня. Його бункерування в порту Роттердам виконуватиме кожні п'ять тижнів.