Польсько-швейцарська компанія Nevomo провела серію випробувань своєї технології магнітного підвісу MagRail та системи тяги вантажних вагонів MagRail Booster на спеціально підготовленому залізничному шляху колії 1435 мм завдовжки 720 м у Нова-Сажина в Польщі.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Технологія магнітного підвісу тестувалася з використанням демонстраційного полегшеного візка довжиною 6 м і масою 2 т, який рухався за допомогою лінійного двигуна, розгорнутий статор якого укладений між рейками. Дорожні котушки системи магнітного підвісу розташовані із зовнішнього боку рейок. Візок обладнаний котушками лінійного двигуна та магнітного підвісу.

У ході випробувань візок розігнався рейками до швидкості приблизно 70 км/год, після чого продовжив рух у режимі левітації, досяг швидкості 135 км/год, потім почався процес гальмування. Зазор між колесами та ходовими рейками в режимі левітації становить 20 мм. Живлення на колії магнітного підвісу подається тільки на тому відрізку шляху, де в даний момент знаходиться екіпаж.

На ділянці також протестували технологію MagRail Booster, причому у випробуваннях був задіяний наданий лізинговою компанією GATX вантажний вагон, під кузовом якого змонтовано пасивний бортовий компонент лінійного двигуна. Швидкість руху вагона обладнаного компонентом MagRail Booster становить до 160 км/год. Ця технологія може використовуватися для створення додаткового тягового зусилля під час руху пасажирських поїздів.

Очікується, що комерційне застосування MagRail Booster у сфері вантажного руху розпочнеться у 2024-2025 роках.