Федеральна рада Швейцарії схвалила стратегію розвитку залізничного транспорту до 2050 року (Perspektive Bahn 2050), яка, окрім іншого, включає внесення доповнень до попередніх проектів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Пріоритетним напрямом стратегії названо маршрути середньої та малої дальності, що з'єднують міські агломерації. У тому числі йдеться про введення в обіг додаткових поїздів та модернізацію інфраструктури приміських станцій.

Особлива увага приділяється тим залізничним маршрутам, які поки що не витримують конкуренції з автомобільним та повітряним транспортом.

Одне з коригувань у поточні проекти стосується спорудження тунелю завдовжки 9 км між станціями Морж і Перруа в коридорі Лозанна-Женева замість запланованого будівництва третього шляху в цьому густонаселеному регіоні. Передбачається також укладання другого шляху на одноколійних ділянках базисного тунелю Лечберг.

Схвалено збільшення фінансування за проектами будівництва тунелю Брюттен між Цюріхом та Вінтертуром, розширення станції Цюріх-Штадельхофен та комплексного розвитку залізничних вокзалів Женеви та Ольтена.

Запропоновано розпочати планування тунелю Грімзель завдовжки 8,3 км, який зв'яже залізниці метрової колії Zentralbahn та Matterhorn Gotthard Bahn та буде використаний для прокладання лінії електропередач високої напруги.

Зважаючи на збільшення витрат на вже схвалені проекти, Федеральна рада оформила запит до парламенту на надання додатково 2,6 млрд швейцарських франків.

Загальний обсяг інвестицій федерального уряду до 2035 року у розвиток залізничної мережі оцінюється у понад 27 млрд швейцарських франків.