У Туреччині розпочато будівництво ділянки завдовжки близько 8,5 км Халкалі-Іспартакуле (Стамбул) у коридорі Халкалі-Капікулі на кордоні з Болгарією. Це третій та завершальний етап реконструкції коридору, який зв'язує Туреччину з країнами Західної Європи.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Контракт укладено з консорціумом у складі місцевих компаній Gülermak Ağır Sanayı, Yapı & Yapı Inşaat та Taşyapı Inşaat, які перемогли у тендері, оголошеному у травні 2022 року.

Консорціум має побудувати методом проходки тунель завдовжки 6,2 км, відкритим способом - тунель завдовжки 860 м та наземну ділянку завдовжки 1,4 км.

Контракт передбачає постачання матеріалів верхньої будови колії, обладнання залізничних систем, включаючи систему сигналізації, та має бути виконаний до кінця квітня 2025 року.

За рахунок підземного будівництва траса нової ділянки коротша за існуючу лінію. Вона проходить під північним узбережжям озера Кючюкчекмедже і нижче за запропоновану трасу Стамбульського судноплавного каналу, який з'єднає Мармурове та Чорне моря в обхід протоки Босфор.

Реконструкція коридору Халкалі-Капікуле виконується в три етапи. Перший охоплює ділянку довжиною 153 км Капікуле-Черкезкою, роботи веде консорціум у складі компаній Kolin та Webuild за проектом вартістю 530 млн євро з терміном завершення до кінця 2024 року.

Другий етап відноситься до ділянки довжиною 67 км Черкезкої-Іспартакуле. Компанії Gülermak та YSE Yapi в рамках проекту вартістю 400 млн євро, укладеного у квітні 2022 року.

Проект реконструкції коридору Халкалі-Капікуле фінансується за підтримки гранту ЄС у розмірі 275 млн євро та за рахунок кредитів по 150 млн євро, наданих Європейським банком реконструкції та розвитку та Азіатським банком інфраструктурних інвестицій.