Тайванський контейнерний перевізник Evergreen розмістив замовлення на будівництво 24 контейнеровозів місткістю по 16 тис. TEU, - у повідомленні перевізника зазначається, що всі судна будуть оснащені двопаливною силовою установкою, підготовленою до використання в майбутньому метанолу як бункерного палива.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Вартість кожного судна варіюватиметься від 180 млн доларів до 210 млн доларів.

З 24 контейнеровозів 16 суден буде побудовано на суднобудівному заводі Samsung Heavy Industries, випливає із заяви на Тайбейській фондовій біржі.

Загальна вартість цього замовлення становитиме від 2,8 млрд доларів  до 3,3 млрд доларів. Інші вісім суден буде побудовано на верфі Nihon Shipyard Co (1,4 млрд доларів - 1,7 млрд доларів).

В даний час флот об'єднаної групи Evergreen складається зі 127 контейнеровозів загальною місткістю 953,7 тис. TEU, а також 88 суден у тайм-чартері.

Таким чином Evergreen, як і інші лінійні судноплавні компанії, робить ставку на метанол як на майбутнє паливо. До цього датський судноплавний гігант Maersk розмістив суднобудівні замовлення, щоб збільшити свій флот контейнеровозів на метанолі до 25 одиниць. Аналогічно французька група CMA CGM та сінгапурська X-Press Feeders замовили серію двопаливних суден на метанолі.