Данська транспортно-логістична група AP. Moller-Maersk уклала угоду з Yangzijiang Shipbuilding Group на будівництво шести середніх контейнеровозів місткістю 9 тис. TEU.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Судна будуть оснащені двопаливними двигунами, які зможуть використовувати як мазут, так і метанол.

Передача суден запланована в період з 2026 року до березня 2027 року включно.

У Maersk розраховують, що нові 9-тисячники, замінивши вікові контейнеровози тієї ж місткості, скоротять викиди парникових газів на 450 тис. тонн на рік.

"З цим замовленням ми робимо ще один крок у екологічному перетворенні нашого флоту. Ми наближаємось до нашої мети до 2040 року вийти на нульовий рівень викидів. Як і всі нові судна, замовлені протягом останніх двох років, ці 9-тисячники зможуть працювати на екологічно чистому паливі", - підкреслили в компанії.

У 2021 році група Maersk у рамках своєї екологічної програми досягнення нульового рівня викидів із суден до 2040 року замовила перший у світі контейнеровоз, який працює на метанолі. З урахуванням нового замовлення у планах Maersk спорудження 25 суден, що працюють на такому паливі. До серпня Maersk отримає перше судно - фідерний контейнеровоз місткістю 2,1 тис. TEU на метанолі.