Призупинення вантажних перевезень однієї з найбільших світових транспортних корпорацій AP Moller-Maersk у Червоному морі у зв'язку з ситуацією у сфері безпеки може тривати аж до III кварталу 2024 року, заявив регіональний президент корпорації в країнах Північної Америки Чарльз ван дер Стін.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

"На жаль, ми не бачимо жодних змін у ситуації в Червоному морі та повідомляємо своїм клієнтам, що рішення використати довші транзитні маршрути може продовжитися до другого і, можливо, третього кварталу", - зазначив він.

За словами топ-менеджера, компанія попереджає своїх клієнтів про необхідність "передбачити триваліший час транзиту у своїх логістичних ланцюжках".

Ван дер Стін також заявив, що "Maersk ввів в роботу близько 6% додаткових потужностей суден", щоб компенсувати затримки у постачаннях, пов'язані з необхідністю рухатися в обхід Червоного моря, де судна зазнавали нападів єменських бунтівників-хуситів.

Вінсент Клерк, генеральний директор корпорації AP Moller-Maersk, на яку припадає п'ята частина світових океанічних перевезень, заявив, що ситуація з безпекою судноплавства в Червоному морі продовжує погіршуватися, незважаючи на дії Заходу проти хуситів.

У середині грудня минулого року Maersk призупинила транспортування вантажів через Червоне море після того, як судно компанії було атаковане ракетою під час прямування через Баб-ель-Мандебську протоку, що з'єднує Червоне море та Аденську затоку. Через кілька днів корпорація відновила рух цим маршрутом після заяви США про намір разом із союзниками забезпечити безпечний коридор руху. Однак наприкінці грудня після нової атаки компанія заявила, що "в найближчому майбутньому" здійснюватиме транспортування в обхід Червоного моря, навколо берегів Африки.