У Чернівцях планують збудувати нову тролейбусну лінію та закупити нові тролейбуси за кредитні кошти Європейського інвестиційного банку.

Про це пише ЦТС з посиланням на Рromin.

Зазначається, що Чернівці на програму кредитування подалися 2020 року. Наразі міська рада та Чернівецьке тролейбусне управління подало необхідний пакет документів.

"Це друга черга програми кредитування Європейського інвестиційного банку. Перша черга була у 2018-2019 роках, тоді Чернівці не погодилися брати кредит на тролейбуси. Ми подалися вже у другу чергу програми кредитування у 2020 році. Нам затвердили кредит у сумі 13 млн євро. Загальний термін кредиту - на 22 роки, відсотки - мінімальні. Сплатити його місто зможе", - пояснює заступник міського голови Ігор Крохмаль

Чернівецька міська рада підготувала всю документацію з оформлення цього кредитування для Європейського інвестиційного банку.

"Подавали на перевірку пакети документів консультантам і профільним міністерствам. Нещодавно з міністерства фінансів отримали інформацію, що наші документи затверджені. Тож ми готові до оголошення тендеру на будівництво тролейбусної лінії та закупівлі нових тролейбусів. Чекаємо на вказівки кредитного комітету про старт оголошення тендеру. Усі тендерні процедури супроводжуватиме кредитний комітет", - сказав Крохмаль.

Майже 1,5 млн євро буде виділено на будівництво нової тролейбусної лінії від вулиці Хотинської до мікрорайону Гравітон довжиною 6,4 кілометра.

"Проект будівництва тролейбусної лінії вже готовий. Цього року можемо не встигнути його зробити, але за рік ці роботи виконають", - додав заступник міського голови.

Також майже на 11 млн євро планують закупити 50 нових тролейбусів.

"75% тролейбусного парку зношено на 100%. Щодня на лінію виходить 50 тролейбусів, і з них більш як половина потребує постійного ремонту. Ми хочемо закупити різні тролейбуси: і односекційні, і спарені, так звані "гармошки". Поки що не знаємо, скільки тролейбусів вдасться купити. Усе залежить від комерційної пропозиції, яку запропонують учасники тендеру. Наразі найнижча комерційна пропозиція - 230 тисяч євро за односекційний тролейбус, найвища - 360 тисяч євро за спарені тролейбуси", - підсумував Крохмаль.