Уряд федеральної землі Тіроль (Австрія) розглядає проект переведення лінії колії 760 мм Zillertalbahn на експлуатацію поїздів з живленням від водневих паливних елементів, незважаючи на те, що варіант електрифікації лінії з контактною мережею може вимагати менших витрат.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
У плани влади входить подальше опрацювання концепції, включаючи підготовку тендеру на придбання поїздів на водневому паливі для експлуатації на лінії Zillertalbahn завдовжки 31,7 км між станціями Єнбах та Майрхофен.
Оператор Zillertaler Verkehrsbetriebe планує отримувати водневе паливо методом електролізу, використовуючи електроенергію, що виробляється на ГЕС.
За прогнозами, реалізація проекту дозволить відмовитись від використання до 900 тис. л дизельного палива на рік.
З іншого боку, перехід на водневе паливо може збільшити річні витрати на 2,7 млн євро.
Оператор розраховує, що частину приросту витрат компенсують туристичні асоціації долини Циллерталь, а також суттєве зниження вартості водневого палива в майбутньому.
Прихильники скасування проекту вважають надто високими витрати на його реалізацію та пропонують альтернативний варіант з переведення лінії на колію 1435 мм з електрифікацією, що забезпечить зв'язок із мережею, що експлуатується Федеральними залізницями Австрії (ÖBB).