Компанія Stadler провела офіційну церемонію початку будівництва депо для 55 контактно-акумуляторних поїздів FLIRT Akku, контракт на постачання та технічне обслуговування яких протягом 30 років був підписаний у 2019 році з транспортним об'єднанням федеральної землі Шлезвіг-Гольштейн.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Потяги FLIRT Akku почнуть вводити в експлуатацію у другій половині літа 2023 року, хоча спочатку планувалося, що вони розпочнуть перевезення пасажирів у грудні 2022 року.
Потяги обслуговуватимуть 11 регіональних маршрутів із щорічним пробігом 10 млн поїздо-км. Це приблизно 40% поїзної роботи на території землі Шлезвіг-Гольштейн.
Stadler інвестує у будівництво депо близько 30 млн євро. Воно розташується в Рендсбурзі неподалік Кіля і розпочне роботу навесні 2024 році.
У депо вперше з'явиться унікальна інфраструктура для технічного обслуговування та відстою контактно-акумуляторних поїздів, що включає обладнання для підзарядки тягових акумуляторів.
Площа території депо становитиме 77 тис. м². Основний цех включатиме два шляхи з оглядовими канавами та майданчиками для роботи з даховим обладнанням.
Передбачено встановлення для миття кузовів вагонів поїздів, майстерні та шляхи з контактною мережею, на яких можливе підзаряджання тягових акумуляторів восьми поїздів при одночасному прибиранні їх салонів. Також буде влаштовано склад для знятих з потягів тягових акумуляторів та спеціальний контейнер для діагностування їх стану.