Залізниці Німеччини (DB) придбають 56 пасажирських поїздів локомотивної тяги ICE L в іспанської компанії Talgo. Для Talgo це найбільше разове замовлення в історії компанії, його вартість складає приблизно 1,4 млрд євро.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Контракт укладено в рамках угоди від 2019 року, яка передбачала постачання до 100 поїздів та включала тверде замовлення перших 23 поїздів.

Постачання поїздів за новим контрактом розпочнеться у 2026 році і має завершитися до 2030 року. Кожен поїзд завдовжки 256 м та місткістю 562 чоловік складається з 17 вагонів та багатосистемного електровоза.

Вагони з низьким рівнем підлоги забезпечують безбар'єрну посадку-висадку з платформ висотою 76 см. Хвостовий вагон обладнаний кабіною керування, що дозволяє експлуатувати поїзди в човниковому режимі.

Передбачається, що нові поїзди ICE L, що розвивають швидкість 230 км/год, будуть використовуватися також на міжнародних маршрутах, у тому числі у сполученні Берлін-Амстердам, без зміни локомотивів на кордоні. Перші поїзди, замовлені у 2019 році, надійдуть в експлуатацію у жовтні 2024 року.

Завдяки замовленню 56 нових поїздів ICE L у Talgo та 17 високошвидкісних поїздів ICE 3neo у компанії Siemens залізниці Німеччини зможуть значно оновити парк міжміських експресів, скоротивши їх середній вік з 18 до 12 років.