У Фінляндії розпочав експлуатацію перший із 60 дизельних локомотивів класу Dr19, які постачає Stadler для національного оператора VR.
Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.
У квітні 2019 року VR уклала зі Stadler контракт на суму 220 млн євро на постачання 60 дизельних локомотивів з можливістю придбання ще 100.
Перший був доправлений із заводу виробника у Валенсії для тестування в лютому 2022 року, зараз прибуло п’ять.
Поставки планується завершити до кінця 2026 року, що дасть змогу замінити локомотиви віком до 60 років.
У Фінляндії електрифіковано лише трохи більше половини мережі, тож потреба в тепловозах залишається високою. Віцепрезидент VR з експлуатації поїздів і безпеки Ілкка Хейсканен зауважив, що нові локомотиви будуть майже вдвічі ефективнішими за старі типи.
"Новий локомотив має кілька екологічно безпечних особливостей, зокрема його викиди дрібних частинок становлять лише малу частку порівняно з нашим старим дизельним парком", - сказав він.
Локомотиви мають довжину 18 м, вагу 88 т і можуть розвивати максимальну швидкість до 120 км/год.
Вони були спеціально розроблені відповідно до вимог VR, зокрема з огляду на колію 1524 мм і температуру до -40 ºC. Машини будуть використовуватися переважно для вантажних перевезень, дозволяючи роботу більш важких поїздів, але також можуть використовуватися для місцевих пасажирських перевезень.
Обслуговування локомотивів має здійснюватися компанією VR FleetCare згідно з угодою, яка діє 10 років, починаючи з 2023-го.
Старший віцепрезидент відділу вантажних перевезень VR Transpoint Ельяс Койстінен зауважив, що локомотиви сконструйовані таким чином, щоб у майбутньому дизельний двигун можна було замінити на більш безпечне для клімату джерело енергії, "коли на ринку з’являться достатньо конкурентоспроможні та надійні альтернативи".