Українське Дунайське пароплавство в рамках програми розвитку та відновлення морських перевезень розпочинає масштабний ремонт першого морського судна.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію УДП.

Зокрема, пароплавство відновлює суховантажний флот типу ріка-море.

"Це найбільш затребуваний сьогодні вид суден на Дунаї, який задіяний у експорті української агарної продукції", - йдеться в повідомленні.

Робота розпочинається з суховантажного судна "Вилково", яке перебувало у чартері з березня 2017 року. "Вилково" вже стало на доковий ремонт.

Буде проведено оновлення системи очищення баластних вод відповідно до міжнародних вимог та великий обсяг інших робіт. 

Теплохід "Вилково" - п'яте із серії суден, збудованих на замовлення УДП на португальській верфі Віана ду Каштелу (проєкт Р-845, тип "Ізмаїл": усього було побудовано 6 суден серії).

Це універсальне суховантажне судно, призначене для перевезення генеральних, навалочних вантажів різної номенклатури, зерна, контейнерів.

Довжина судна - 88,15 м, ширина - 15,50 м, висота борту - 7,10 м, водотоннажність - 5742 т, головний двигун - виробник Wartsila, максимальна тривала потужність головного двигуна - 1985 кВт при 750 об/хв, швидкість - 12 вузлів/год.

photo_2023-05-11_16-50-41

photo_2023-05-11_16-50-42 (2)

photo_2023-05-11_16-50-41 (2)

photo_2023-05-11_16-50-42