Stena Line (Швеція) оголосила про придбання поромних терміналів і терміналів Ro-Ro у Вентспілському порту у Латвії, що є останню частину низки інвестицій у Балтійському регіоні, включаючи додавання модернізованих поромів та нових поромних маршрутів.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію компанії.

Зазначається, що придбання терміналів в Латвії є останнім з кількох кроків, спрямованих на підтримку довгострокової експансії Stena Line у регіоні Балтійського моря.

Stena Line управляє маршрутом між Вентспілсом та Нюнесхамном (Швеція) з 2012 року.

"Балтійське море є основним регіоном зростання для Stena Line. Завдяки цьому стратегічному кроку ми закріпили за собою довгострокову позицію у важливій частині нашої європейської мережі", - зазначив Ніклас Мортенссон, генеральний директор Stena Line.

Зростання клієнтського попиту на маршруті, що з'єднує Латвію і Швецію, нещодавно зажадав збільшення пропускної спроможності двох поромів - Stena Baltica і Stena Scandica. Ці подовжені пороми збільшили вантажопідйомність маршруту на 30%, а також запропонували нові сучасні умови на борту максимум для 970 пасажирів на кожному судні.

Аналогічне розширення було здійснено на маршруті Лієпая (Латвія) - Травемюнде (Німеччина) у 2021 та 2022 роках, що збільшило вантажопідйомність на 40% за рахунок введення Stena Livia та Stena Flavia, що також значно скоротило час перетину.

Розширення компанії в Балтійському морі також включає відкриття нового маршруту між Нюнесхамном і Ханко (Фінляндія) в лютому 2022 року.

Порт Норвік у Нюнесхамні, на південь від Стокгольма, нещодавно розширився, додавши важливих потужностей та інфраструктури, які підтримують операції Stena Line як у Латвії, так і у Фінляндії.

У 2022 році компанія також отримала два абсолютно нові пороми E-Flexer - Stena Estelle і Stena Ebba для використання на зростаючому маршруті між Карлскруною (Швеція) і Гдинею (Польща). Порт Verkо у Карлскруні нещодавно розширився, а минулого року порт Гдиня відкрив зовсім новий термінал.

Придбання поромних та Ro-Ro терміналів підлягає утвердженню владою з метою дотримання вимог конкуренції.

Комерційні деталі угоди не розголошуються.