Шість японських компаній - Mitsui О.S.К. Lines, Ltd. (MOL), MOL Coastal Shipping, Ltd., Tabuchi Kaiun Co., Ltd., Niihama Kaiun Co., Ltd., Murakami Hide Shipbuilding Co., Ltd. та Hanshin Diesel Works, Ltd. - домовилися про будівництво та експлуатацію каботажного танкера, який використовуватиме як паливо метанол.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Згідно з угодою, танкер перебуватиме у спільній власності компаній трьох компаній: MOL Coastal Shipping, Tabuchi Kaiun та Niihama Kaiun. Ще 28 грудня 2022 року ці компанії підписали контракт із Murakami Hide Shipbuilding, на заводі якої і буде збудовано танкер.

Судно має бути здано наприкінці 2024 року.

Спочатку танкер буде передано судноплавній компанії Niihama Shipping до бербоут-чартеру, а потім - компанії MOL Coastal Shipping, яка здійснює каботажні перевезення між портами Японії, яка підпише тайм-чартерну угоду з Mitsubishi Corporation.

Після введення в експлуатацію танкер перевозитиме метанол у прибережних водах країни.

Група MOL, у рамках цього об'єднання, надаватиме технічну підтримку у розробці судна, а також надалі планує просувати та розвивати цей стратегічний альянс. Розробкою двигуна на метанолі займається Hanshin Diesel Works.

Ініціатори проекту зазначають, що перевагами метанолу порівняно з традиційним мазутом є: зниження викидів оксидів сірки до 99%, викидів твердих частинок до 95%, оксидів азоту - до 80%, а викидів вуглекислого газу - до 15%. Метанол вже використовується як суднове паливо, можливість поставки та бункерування є в 130 великих портах світу.

Крім того, метанол вже використовується як паливо на п'яти суднах, що експлуатуються MOL. На думку фахівців, використання палива значно збільшиться у найближчі кілька років. Проте вперше проект двигуна на метанолі буде здійснено на каботажному судні.

Основні характеристики: валова місткість - близько 570 тонн; довжина габаритна - близько 65,50 м; ширина - 10,00 м; осадка - близько 4,38 м; швидкість ходу - 11,15 вузлів або вище. Головний судновий двигун - Hanshin Diesel Works серії LA28M, що працює на метанолі.