Франція планує витратити 100 млрд євро до 2040 року на розширення та модернізацію існуючої залізничної мережі. Інвестиція пов’язана із зусиллями країни зменшити свій вуглецевий слід.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

План також передбачає впровадження приміських високошвидкісних поїздів у великих містах за зразком паризької системи RER.

Оголошений інвестиційний план має на меті зменшити очевидну невідповідність між Парижем та іншими частинами країни з точки зору громадської інфраструктури. Ці розбіжності посилилися стрімким зростанням цін на енергоносії, що зробило транспорт дорожчим для мільйонів пасажирів.

Конкретно це означає, що французька держава хоче взяти на себе зобов’язання разом із SNCF, Європейським Союзом та місцевими органами влади реалізувати "Нову угоду для залізниць" у розмірі 100 млрд євро до 2040 року. Ці кошти дозволять досягти двох цілі, з одного боку завершити процес старіння мережі та модернізувати її, а з іншого боку розширити існуючу залізничну інфраструктуру.

За словами прем'єр-міністра Франції Елізабет Борн, модернізація мережі означатиме більше поїздів, кращу пунктуальність і коротший час у дорозі. "Тільки за цих умов поїзд стане привабливою та надійною альтернативою автомобілю", - зазначила вона.

На додаток до продовження поточних проектів нових ліній, це означатиме впровадження метрополітен RER, як оголосив у листопаді минулого року Еммануель Макрон, президент Французької Республіки.

За концепцією міських RER стоїть еволюція використання поїздів: більше поїздів, більш регулярні потяги, які краще обслуговують житлові райони.

"Коли ми говоримо про метрополітен RER, ми говоримо не лише про потяги, ми будуємо повну транспортну мережу для французів. Це означає наближення до станцій або розвиток громадського транспорту там, де його бракує", - сказала прем'єр-міністр Франції Елізабет Борн