Південнокорейська судноплавна компанія HMM розмістила замовлення на дев'ять контейнеровозів місткістю по 9 тис. TEU з двопаливними двигунами та можливістю роботи на метанолі. Контракти на будівництво підписані з Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI) та HJ Shipbuilding and Construction (HJSC).

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

У липні 2022 року HMM представила свою довгострокову стратегію, спрямовану на те, щоб стати лідером світового судноплавства. Як один із пунктів стратегії значиться конкурентоспроможний флот.

Згідно з угодою, HSHI та HJSC збудують сім і два судна відповідно загальною вартістю 1,12 млрд доларів.

Контейнеровози планується використовувати на торгових шляхах Азія - Латинська Америка.

Очікуваний термін здачі судів - з 2025 по 2026 рік.

HMM є інтегрованою транспортно-логістичною та судноплавною компанією. Володіючи флотом зі 138 суден, компанія обслуговує понад 50 морських маршрутів та здійснює суднозаходи у понад 100 портів по всьому світу. За місткістю флоту HMM є 10 найбільшою контейнерною лінією‎. Разом з Hanjin Shipping (до банкрутства) оператори перевозили майже всі експортні вантажі в Південній Кореї.