Згідно з досліждженням британської компанії з аналізу ринку суднобудування та судноплавства Clarkson Research, замовлення на будівництво нових суден, розміщені на верфях по всьому світу, у січні 2023 року досягли 1,96 млн компенсованих валових реєстрових тонн (CGT). Цей показник виявився на 63% меншим, ніж у січні 2022 року.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Зокрема, південнокорейські суднобудівні заводи отримали замовлення на 12 суден на 640 тис. CGT (33% загального обсягу світових суднобудівних замовлень).

Китайські підприємства посіли перше місце, отримавши контракти на 40 суден, що склало 1,12 млн CGT (57% від світового обсягу).

Станом на кінець січня 2023 року обсяг невиконаних суднобудівних замовлень у світі становив 109,13 млн CGT, що на 770 тис. CGT менше, ніж на кінець грудня 2022 року.

У Китаї невиконані замовлення склали 49,19 млн CGT (45%), у Південній Кореї - 37,58 млн CGT (34%).

Вартість будівництва нового судна становила 248 млн доларів для ЗПГ-танкеру обсягом 174 тис. куб. м і більше, 120 млн доларів - для супертанкеру для перевезення нафти типорозміру VLCC, 215 млн доларів  для контейнеровозу дуже великої місткості.