З портів Великої Одеси з 1 серпня вийшло 689 суден, які експортували 19,1 млн тонн українського продовольства до країн Африки, Азії та Європи. За умови стабільного функціонування "зернового коридору " цей показник мав би становити понад 28 млн тонн, повідомив заступник голови ДП "АМПУ" Дмитро Барінов в ході експертної дискусії "Умови успіху "Шляхів солідарності".

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію АМПУ.

Барінов підкреслив, що у зв’язку з обмеженою роботою портів України, в умовах військової агресії рф, основну увагу у 2023 році планується приділяти подальшому розвитку Дунайського кластеру, як основного морского шляху для українського експорту та імпорту.

"Другим, не менш важливим напрямом ми бачимо продовження роботи черноморського "зернового коридору". Через блокування з боку рф роботи СКЦ, станом на 31 січня 118 суден очікують на проведення інспекції в територіальних водах Туреччини ( 96 на вхід в порти під завантаження, 22 - на вихід, з агропродукцією)", - додав він.

Зазначається, що за минулий тиждень відбулось лише 20 інспекцій, при мінімально необхідних - 84. 

"Ініціатива Європейської Комісії "Шляхи солідарності " і результати її діяльності, завдяки залученню і використанню портів європейських морських держав, залізниці та інших видів транспорту, стали альтернативними транспортними коридорами для України", - підсумував заступник голови ДП "АМПУ".