Швейцарський виробник залізничного рухомого складу Stadler повністю не згорнув діяльність в Білорусі, а також частково перемістив свої замовлення з заводу "Штадлер Мінськ" на підприємства в країнах ЄС і Швейцарії.

Таку інформацію надали в компанії у відповідь на запит ЦТС.

"Внаслідок санкцій, запроваджених на сьогоднішній день, Stadler ініціював заходи для забезпечення виконання замовлень (розміщених на "Штадлер Мінськ". - ЦТС) та переведення їх із Білорусі на наші заводи в Європейському Союзі та Швейцарії. Stadler послідовно виконує санкції міжнародних організацій, таких як ООН, ЄС чи ОЕСР", - проінформували в швейцарській компанії.

Відзначається, що запроваджені заходи вже призвели до зменшення виробничих потужностей. З 1500 співробітників в Білорусі за останні місяці вже була скорочена частина посад. Скорочення планують продовжити. Поки що скорочення потужностей було реалізовано майже виключно шляхом релокації фахівців на інші об’єкти Stadler та з переведенням на роботу до місцевих компаній.

Також повідомляється, що "Stadler не має наміру повністю закривати завод і посилить його після зняття санкцій".

Крім того, ЦТС звернувся до Stadler із запитанням, чи дійсно компанія планує взяти участь у ремонті дизель-поїзда ДП3-001 виробництва Pesa Bydgoszcz, який відмовилася відновлювати польська компанія.

На це в пресслужбі швейцарського виробника відповіли, що "відбуваюються певні переговори між "Штадлер Мінськ" і "Білоруською залізницею" на цю тему, але поки нічого конкретного не вирішено".

Нагадаємо, в листопаді повідомлялося, що Stadler Rail перемістила виробництво поїздів Flirt, що будуються для "Азербайджанської залізниці", з заводу в білоруському Фаніполі до Седльце в Польщі.

Після початку російського вторгнення в Україну "Укрзалізниця" закликала Stadler припинити діяльність в росії і білорусі. Пізніше голова ради директорів швейцарської компанії Петер Шпулер заявив, що Stadler підтримує санкції та частково перебазує своє виробництво з Білорусі.