Міністерство транспорту Німеччини (BMDV) підписало угоду із залізницями Німеччини (Deutsche Bahn), відповідно до якої обсяг фінансування за програмою цифровізації DB (Digitale Schiene Deutschland, DSD) збільшиться більш ніж на мільярд євро і досягне приблизно 2,7 млрд євро.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Крім того, федеральний уряд погодив виділення Deutsche Bahn додаткового фінансування проектів у галузі ЖАТ із так званого стартового пакету програми DSD.
Програма DSD передбачає обладнання усієї залізничної мережі Німеччини європейською системою управління рухом поїздів ETCS та цифровими системами мікропроцесорної централізації (МПЦ). Разом із переглядом принципів організації експлуатаційної роботи це дозволить збільшити пропускну спроможність мережі на 35%.
Додатково виділені кошти будуть спрямовані, зокрема, на модернізацію та цифровізацію залізничної інфраструктури міжнародного вантажного коридору Рейн-Альпи з оснащенням його німецьких ділянок системою ETCS.
DB зможуть направити 307 млн євро на реалізацію проектів цифровізації, включаючи впровадження ETCS до кінця 2030 року, у коридорі Скандинавія - Середземне море, що проходить територією Німеччини від Данії до Австрії. Сумарна довжина його ділянок біля Німеччини становить 4500 км.
На проектування третьої черги цифровізації Штутгартського вузла виділяється 83 млн євро. Третя черга передбачає цифровізацію всієї мережі міської залізниці Штутгарта за межами її опорної частини, де впровадження ETCS має бути завершено до 2026 року.
Ще 11 млн євро підуть на проектування системи ETCS і цифрових МПЦ на високошвидкісній лінії Кельн - Франкфурт-на-Майні довжиною приблизно 200 км.