Польська залізнична пасажирська компанія PKP Intercity має намір придбати 300 нових вагонів з опціоном на купівлю ще 150 одиниць. Перевізник хоче запровадити новий стандарт дизайну та комфорту для залізничних подорожей в країні.

Як пише ЦТС з посиланням на Rynek kolejowy, очікується тендер на закупівлю різних типів вагонів. Зокрема, парк компанії мають поповнити 38 купейних вагонів 1 класу з відокремленою некупейною секцією; 40 купейних вагонів 2 класу; 80 некупейних вагонів 2 класу; 38 купейних вагонів 2 класу з місцями для людей з обмеженими можливостями; 40 некупейних вагонів 2 класу з місцями для перевезення велосипедів; 38 вагонів-ресторанів; 26 вагонів, які забезпечать комфортні подорожі як вдень, так і вночі (в Україні такі вагони називають трансформерами. - ЦТС).

Згідно з тендерною специфікацією, нові вагони повинні мати можливість для руху зі швидкістю 200 км/год і більше, їхня конструкція має гарантувати, що вони зможуть працювати протягом 48 років.

20221104150615PKPIntercitywizualizacjanowewagony06.jpg_732-490

Щодо особливостей салонів вагонів, то PKP Intercity очікує від виробників, що в оздобленні будуть застосовані матеріали, які легко чистити; разом з тим в компанії не проти використання таких якісних матеріалів, як дерево. Серед вимог є і така, наприклад, що "скляні поверхні дверей повинні бути покриті рідкокристалічною плівкою, що дозволяє змінювати прозорість скла". Щодо пасажирських сидінь, то потенційний підрядник має запропонувати PKP Intercity як мінімум три моделі на вибір.

PKP Intercity також хоче придбати вагони-ресторани. Їхня компоновка буде схожа на існуючі, але з урахуванням нового дизайну. У повідомленні компанії також говориться, що "інноваційним рішенням стане простір, призначений для батьків, які подорожують з дітьми, який поєднає пасажирську зону з безпечною ігровою зоною, що дозволить комфортно подорожувати з малюками".

20221104150627PKPIntercitywizualizacjanowewagonyCOMBO01.jpg_732-490

PKP Intercity розробила візуалізації того, якими бачить свої нові вагони. Але остаточні рішення щодо дизайну будуть узгоджуватися з виробниками.

Польська компанія розраховує, що постачання нових вагонів розпочнеться в 2025 році. Новий рухомий склад буде сумісним з залізничними мережами Чехії, Німеччини, Австрії, Словаччини, Угорщини і Литви.

Читайте також Австрійські залізниці представили спальні вагони нового покоління (фото)

20221104150626PKPIntercitywizualizacjanowewagony03.jpg_732-490

20221104150627PKPIntercitywizualizacjanowewagonyCOMBO02.jpg_732-490

20221104150627PKPIntercitywizualizacjawagonrestauracyjny.jpg_732-490

20221104150626PKPIntercitywizualizacjanowewagony01.jpg_732-490