Керівник Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко повідомив, що досягнута рамкова домовленість з TTS GROUP S.A. щодо можливості здійснення перевалки на рейдових стоянках порту Констанца, пише ЦТС.
Він зазначив, що делегація УДП розпочала чергову робочу поїздку до Румунії. "Наразі діяльність УДП найбільше пов’язана саме з цією країною. Більше половини вантажів цього року доставлено нашими суднами у румунські порти. І ми зацікавлені у пошуку в Румунії нових можливостей, проєктів та надійних партнерів", - додав Москаленко.
Перша зустріч відбулася з представниками румунської TTS GROUP S.A.
Група компаній володіє найбільшим річковим флотом на Дунаї, який налічує майже півтисячі суден (800 тис. тонн). У TTS власні термінали у Констанці та 7 річкових портах Дунаю. Групі компаній також належать 8 плавкранів.
"Партнери підтвердили можливість здійснення перевалки на рейдовій стоянці Констанци за схемою баржа-судно, УДП отримала відповідні цінові пропозиції. Рейдова перевалка дозволить УДП значно пришвидшити обертання флоту. Адже очікування в черзі на розвантаження у терміналі порту зазвичай забирає занадто багато часу. Але найголовніше, УДП зможе пропонувати власникам вантажів (українським аграріям або трейдерам) увесь логістичний ланцюжок "під ключ" - від перевалки в річковому порту до завантаження на морські судна (невдовзі в УДП з’явиться власна перевалка, але про це згодом)", - підкреслив керівник УДП.
Він також відзначив, що нова логістична модель УДП успішно конкурує з прямими відправками морських суден з Ізмаїлу. Адже українські річкові порти не можуть обслуговувати судна великого тоннажу, які здатні заходити у Констанцу.
"Під час перемовин з представниками TTS GROUP S.A. також обговорили перспективи інших напрямків взаємодії. У групи компанії величезна база вантажів, яка навіть більше, ніж провізна спроможність флоту. Це відкриває можливості для кооперації з партнерами", - підсумував Москаленко.